miercuri, 11 martie 2009

Campania/ "Copil ca tine sunt si eu"

Posted on 19:33 by Cioara Andrei


Campania "Copil ca tine sunt si eu" este o actiune de strangere de fonduri pentru copiii cu deficiente din cadrul Cetrului de Pedagogie Curativa Hunedoara locatia Vulcan. Initiatorul proiectului este d-na prof. psihopedagog Pinko Loredana de la C.P.C-Vulcan ajutata in acest demers si de un anumit numar de colaboratori angajati ai aceluiasi centru. In aceasta campanie sunt implicate 25 de institutii de invatamant incluzand gradinite, scoli generale, licee si Universitatea din Petrosani.. Perioada derularii campaniei este: 07.03.2009 - 17.04.2009.


Relatii la tel. 0727-784.282
0254-570.288

"Undeva copii sunt foarte tristi, pentru ca oamenii trec fara sa le pese de ce si unde. E greu sa vezi lumina din ochii lor stralucind daca le intorci spatele si nu te uiti in urma. Trebuie sa te uiti spre ei. Sunt atatea lucruri pe care le putem face daca-i ajutam...
Noua ne pasa... Noi facem diferenta prin lucrurile pe care le spunem si le facem. Am vrea sa-i vedem zambind, dar asta depinde de mine si de tine..."



SA LE ARATAM CA NE PASA...

Response to "Campania/ "Copil ca tine sunt si eu""

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare