joi, 23 iulie 2009

Becali: "Voi închide Peluza Sud din cauza bannerului!"

Posted on 16:53 by Cioara Andrei


Gigi Becali îşi schimbă părerile după o zi, pe alta. După ce declarase că vrea să se împace cu galeria, frustrările şi stresul pe care i le-au dat suporterii din Ghencea în campionatul trecut, dar mai ales bannerul de la partida tur cu Ujpest, l-au determinat pe patronul Stelei să spună hotărât că va închide Peluza Sud.

"Am zis că trebuie să tac din gură pentru că începe campionatul şi să nu mă mai cert cu bagabonţi. Dar gata! Chestia asta cu bannerul nu se face! Voi închide Peluza Sud şi cu asta basta! I-am zis lui Vali să facem asta mai demult, dar el îmi tot repeta: 'Hai Gigi, că poate o să fie bine! Să mai aşteptăm şi să vedem ce se întâmplă!'", şi-a dezvăluit Becali planul la gsptv.

"Dacă eram şeful Jandarmeriei să vezi ce cuminţi erau. Nici măcar o palmă nu mai dădeau! Dacă ştiam ce scrie pe bannerul ăla în timpul meciului, închideam peluza de atunci!", a mai completat boss-ul roş-albaştrilor.

sursa: ProSport

Response to "Becali: "Voi închide Peluza Sud din cauza bannerului!""

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare