joi, 10 decembrie 2009

„Adevărul“, numărul 1

Posted on 22:25 by Cioara Andrei


Cotidianul „Adevărul“ este, din luna noiembrie 2008, liderul ziarelor quality din România.

În perioada iulie-septembrie 2009, ziarul a avut vânzări medii de 114.158 de exemplare pe zi, potrivit datelor de la Biroul Român de Audit al Tirajelor.

Ziarul „Adevărul" a vândut în fiecare zi din lunile iulie, august şi septembrie de două ori mai mult decât „Jurnalul Naţional" (56.059), de 2,5 ori mai mult faţă de „România liberă" (45.144), de 3,5 ori mai mult decât „Evenimentul zilei" (32.250) şi de 8,3 ori mai mult decât „Gândul" (13.748).

Publicaţia noastră a depăşit în luna aprilie 2009 pragul de 100.000 de exemplare vândute pe zi. În mai, „Adevărul" a vândut, în medie, 99.535 de copii pe zi, iar din iunie - ziarul a urcat la 126.177 de exemplare. De-atunci, „Adevărul" n-a mai coborât sub 100.000 de exemplare.

Apogeul a fost atins în luna iulie, când au fost vândute, în medie, 131.445 pe zi.


„Click!", cel mai vândut ziar din România

Tabloidul „Click!" este, din februarie 2009, liderul ziarelor din România.

„Click!" a vândut în perioada iulie-septembrie 2009, în medie, 201.527 de exemplare pe zi, potrivit datelor de la Biroul Român de Audit al Tirajelor.

În intervalul iulie-septembrie, „Click!" a vândut cu 14.790 de exemplare mai mult decât „Libertatea" (186.737) şi de 2,4 ori mai mult decât „Cancan" (83.467).


Alte SUCCESE ale GRUPULUI Adevărul Holding


Revista „Click! pentru femei" a vândut în intervalul iulie-septembrie, în medie, 110.349 de exemplare pe apariţie, cu 16.894 de copii mai mult decât „Femeia de azi" şi cu 22.674 mai mult decât „Libertatea pentru femei".


Publicaţia lunară „Click! Poftă bună" a avut, în perioada iulie-septembrie 2009, o medie a vânzărilor de 90.618 exemplare pe apariţie, de 2,6 ori mai mult decât „Bucătăria de azi".


„Click! Sănătate" este lider pe segmentul săptămânalelor de sănătate. Publicaţia a vândut în intervalul iulie-septembrie, în medie, 60.170 de exemplare pe eiţie, cu 22.486 mai multe decât „Sănătatea de azi".


„Adevărul Ghid TV" este cel mai difuzat ghid TV pe segmentul quality. Publicaţia este distribuită, în medie, în 75.328 de exemplare, cu 21.807 exemplare mai mult decât „Evenimentul zilei - Ghid TV".


„Click! Ghid TV" a fost distribuit, în medie, în 308.131 de exemplare, cu 32.771 mai mult decât „Libertatea weekend" şi de trei ori mai mult decât „Cancan Ghid TV" (99.282).


„Adevărul de seară" este publicaţia gratuită cu cel mai mare tiraj din România: 530.000 de exemplare, în 32 de judeţe, peste 50 de oraşe.


„Click! de Duminică" este liderul publicaţiilor de weekend, cu o medie a vânzărilor de 119.526 de exemplare pe ediţie, cu 10.296 mai mult decât „Libertatea de Duminică". Publicaţia este distribuită împreună cu suplimentul gratuit „Click! Jocuri".


sursa: ADEVARUL

Response to "„Adevărul“, numărul 1"

.
Laura Says....

;)) dap. sunt o linux chick, cum mi s-a zis. ciudat ca iti place, uitandu-ma la blogul tau as concluziona ca ce scriu eu nu este chiar genul tau

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare