sâmbătă, 13 martie 2010

Simota se retrage de la Jiul Petrosani

Posted on 20:49 by Cioara Andrei


Patronul clubului Jiul Petroşani, Alin Simota, a dezvăluit faptul că decizia de renunţare la finanţarea clubului a venit şi ca urmare a unor meciuri suspecte făcute de unii jucători din lot, preocupaţi îndeosebi de pariurile sportive. Pe lângă acest motiv,

Simota doreşte să tragă un semnal de alarmă şi în ceea ce priveşte neimplicarea autorităţilor locale în susţinerea financiară a echipei:
"Această renunţare a mea, pentru că nu este vorba de 160.000 de euro, este canalizată pe două fronturi. În primul rând vreau să trag un semnal de alarmă faţă de implicarea 0 a autorităţilor, dar poate ca din vară vor înţelege şi ei că fotbalul este un fenomen social care aduce oameni la stadion indiferent de culoarea politică, însă acum avem speranţe, după discuţiile cu primarul, ca din vară vom avea şi suportul lor deşi este un an foarte greu.

În al doilea rând, este vorba şi de un protest al meu faţă de jucători pentru că am avut în lot proprietari de case de pariuri, iar noi eram doar nişte tăntălăi care organizam meciurile, iar ei jucaseră deja alte rezultate. De aceea spun că dacă am vrea să plătim datoriile am putea, dar acum vrem să regândim centrul de juniori pentru că i-am lăsat pe planul doi şi a fost o greşeală. Vom începe un proiect din vară, din Divizia C cu alţi jucători tineri, curaţi, de până în 19 ani, produşi în centrul nostru sau în Valea Jiului pentru că ne-am săturat de mercenari. Acesta este proiectul meu, chiar dacă voi avea alături de mine factorii locali sau nu"
, a declarat Alin Simota. Acesta nu s-a ferit să ofere numele jucătorilor suspectaţi, însă în ciuda acestor dezvăluiri, a confirmat faptul că nu a fost contactat de nimeni din cadrul Federaţiei Române de Fotbal: "Stancu Valentin era proprietar de casă de pariuri în oraşul Vulcan, coleg cu o grămadă de alţi jucători ca Mircea Ilie sau Mihăiţă Gheorghe - dar în privinţa acestor ultimi doi fotbalişti nu am dovada că ei jucau la pariuri, însă stăteau în aceeaşi cameră şi erau total deconectaţi de la partide. Am avut meciuri dubioase cu Universitatea Cluj, Deva şi atunci am ajuns la decizia că nu mai are rost să pierd bani cu astfel de jucători. Dacă cineva se va sesiza, le vom sta la dispoziţie cu date, dar până acum nu am fost contactat de nimeni din Federaţia Română de Fotbal."


sursa: Liga2.ro

Response to "Simota se retrage de la Jiul Petrosani"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare