duminică, 22 august 2010

Lăcătuş: "Nu mă aşteptam ca Steaua să bată Vasluiul cu 3-0"

Posted on 22:36 by Cioara Andrei


Marius Lăcătuş, fostul antrenor al Vasluiului, spune că nu se aştepta la o asemenea diferenţă de goluri între Steaua şi FC Vaslui. "Fiara" susţine că cele două echipe au loturi de o valoare aproximativ egală şi se aştepta ca scorul să fie mai strâns. Lăcătuş aruncă însă o săgeată înspre banca tehnică a Vasluiului, despre care spune că n-a reuşit să învingă nicio contracanditată la titlu.

"Nu mă aşteptam ca Steaua să bată cu 3-0, nu am văzut meciul, dar mi se pare o diferenţă destul de mare, ţinând cont de valoarea loturilor. Vasluiul a pierdut cu Vasluiul, a pierdut cu Steaua, nu a reuşit să învingă două nou-promovate, ceva nu e în regulă. Mă aşteptam ca Steaua să crească faţă de anul trecut", a declarat Marius Lăcătuş la DigiSport, în cadrul emisiunii Fanatik Show.


sursa: ProSport

Response to "Lăcătuş: "Nu mă aşteptam ca Steaua să bată Vasluiul cu 3-0""

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare