sâmbătă, 21 august 2010

Marius Niculae, bântuit de coşmarul Hajduk: "Încă resimţim şocul de la Split"

Posted on 20:49 by Cioara Andrei


Dinamo a reuşit scor de tenis la Târgu Mureş, 6-2, însă jucătorii echipei din Ştefan cel Mare susţin că nu tot timpul au fost siguri de victorie. Adrian Cristea spune că a avut emoţii la scorul de 1-2, însă apreciază faptul că echipa nu s-a pierdut şi a reuşit să mai înscrie de patru ori.

"Andone ştie să ne motiveze şi se face plăcut printre jucători. Ne-am speriat puţin la 1-2, dar e bine că ne-am păstrat calmul şi am reuşit să mai marcăm. Acum mergem din elan după victoriile astea [n.r. cu Rapid şi Tg. Mureş], dar mai e mult până să luăm titlul", a declara Adrian Cristea , completat de Marius Niculae:" Am câştigat în 10 oameni ceea ce nu-i puţin lucru. Jucăm după principiul un gol mai mult decât adversarul. Noi nu avem cum să avem vreun meci uşor, încă resimţim şocul de la Split"


sursa: ProSport

Response to "Marius Niculae, bântuit de coşmarul Hajduk: "Încă resimţim şocul de la Split""

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare