duminică, 22 august 2010

Roni Levi a plecat de la Unirea Urziceni: Am trăit împreună momente frumoase aici

Posted on 12:00 by Cioara Andrei


"Vreau să mulţumesc pe această cale tuturor celor cu care am colaborat excelent la Unirea. Am trăit împreună momente frumoase aici. Nu m-am certat cu patronul, ne-am despărţit în condiţii amiabile, dar plec pentru că nu cred că mai poate fi stabilitate financiară şi la nivelul lotului de jucători", a declarat Levi.

Antrenorul s-a despărţit de jucătorii săi la antrenamentul de sâmbătă.

Săptămâna trecută, tehnicianul ajunsese la o înţelegere cu patronul Dumitru Bucşaru să mai antreneze Unirea Urziceni doar până la 26 august când este programată partida retur cu Hajduk Split la Bucureşti.

Tehnicianul israelian semnase la 8 ianuarie 2010 un contract valabil un sezon şi jumătate cu gruparea ialomiţeană, înlocuindu-l pe Dan Petrescu, plecat în Rusia, la formaţia Kuban Krasnodar.

Roni Levi, în vârstă de 43 de ani, fost internaţional israelian, a antrenat, între 2003 şi 2008, echipa Maccabi Haifa, iar în turul ediţiei 2009-2010 pe Maccabi Petah Tikva. Cu Levi la conducerea tehnică, Unirea Urziceni a încheiat sezonul 2009-2010 al Ligii I pe locul doi, obţinând calificarea în turul trei preliminar al Ligii Campionilor.

Anunţul plecării tehnicianului israelian vine la doar 11 zile după demisia managerului general al clubului ialomiţean, Mihai Stoica.


sursa: Mediafax

Response to "Roni Levi a plecat de la Unirea Urziceni: Am trăit împreună momente frumoase aici"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare