duminică, 22 august 2010

Tănase: "Chiar dacă am fost căpitan, nu am simţit o presiune în plus! Suntem toţi egali"

Posted on 22:25 by Cioara Andrei


Cristi Tănase, noul căpitan al Stelei, spune că Vasluiul este o echipă foarte bună, însă jucătorii lui Ilie Dumitrescu au reuşit să-şi facă meciul uşor.

"Am întâlnit o echipă foarte puternică, dar din fericire pentru noi, am câştigat şi am luat toate punctele. Noi mergem peste tot să câştigăm, nu jucăm la egal. Nu mi-au dat vreun sfat special Piţurcă sau Ilie Dumitrescu, dar au fost lângă mine, mi-au dat încredere şi am început să joc din ce în ce mai bine.

Se simte un pic oboseală, este şi normal să se simtă, dar fiind jucători profesionişti trebuie să dăm totul din noi. Returul cu Grasshopper va fi dificil, dar noi mergem la victorie, mergem să câştigăm.

Poate să fie o presiune mai mare, dar eu n-am simţit o presiune în plus că am avut banderola. Suntem toţi jucătorii Stelei"
, a declarat Cristi Tănase la DigiSport, în cadrul emisiunii Fanatik Show.



sursa: ProSport

Response to "Tănase: "Chiar dacă am fost căpitan, nu am simţit o presiune în plus! Suntem toţi egali""

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare