miercuri, 8 septembrie 2010

Andreea Marin Bănică: "Sunt pregătită să mă întorc în televiziune"

Posted on 09:15 by Cioara Andrei


Andreea Marin, unul dintre cei mai de succes oameni de televiziune din România, se poate întoarce pe micile ecrane după o pauză de cinci ani. Vedeta nu doreşte "proiecte facile", însă afirmă că pentru un format de mare amploare este "oricând pregătită". La cinci ani de la ultima ediţie a emisiunii "Surprize, Surprize", Andreea Marin Bănică (foto) mărturiseşte că este deschisă unei eventuale propuneri de revenire în televiziune.

"Am afirmat de mai multe ori că sunt deschisă, dar nu către proiecte facile, pentru că nu e modul meu de a face televiziune. Pentru un proiect bine gândit, provocator, sunt oricând pregătită. Am în tolba cu surprize un proiect de televiziune de amploare care nu are nimic de-a face cu ceea ce vedem astăzi pe micile ecrane, care ne învaţă să trăim frumos, sănătos, demn şi cu mintea deschisă. Puţini români ştiu să preţuiască viaţa, în adevăratul sens al cuvântului. Acest program i-ar putea redeschide către tot ceea ce e bun şi frumos în ei, ca oameni", a spus soţia lui Ştefan Bănică jr. pentru
Evenimentul Zilei.

Aceasta a adăugat: "Acum, când sunt detaşată de televiziune, îmi permit să mă joc degajat cu ideile, fără constrângeri. E foarte posibil ca el să nu devină niciodată realitate, pentru că eu nu bat la porţile nimănui pentru el. Îl ţin doar în portofoliu. Dacă la un moment dat un manager priceput şi dedicat de televiziune va dori să schimbe macazul şi să «rişte» alături de mine, acest program ar putea schimba în bine viaţa şi spiritul multor români. Nu exagerez cu nimic. Deocamdată, sunt doar vise aşternute pe hârtie".

sursa: Libertatea

Response to "Andreea Marin Bănică: "Sunt pregătită să mă întorc în televiziune""

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare