marți, 7 septembrie 2010

LIVE VIDEO: Rusia - Romania de la 18:00 pe Sport.ro

Posted on 16:21 by Cioara Andrei



Live video Rusia - Romania la Sport.ro azi de la ora 18:00. Click aici pentru a urmari live video partida pe net.


Dacă naţionala lui Răzvan Lucescu a ratat startul şi tunurile sunt deja puse pe selecţioner, Bicfalvi şi ai lui se gândesc la barajul pentru Europene. Emil Săndoi a declarat că meciul cu Rusia va fi unul de pregătire pentru play-off: "Victoria ne-ar aduce un moral bun pentru baraj"
"Atmosfera la echipă este una foarte bună.

Le-am spus jucătorilor mei că acest ultim meci este unul foarte important, deoarece este ultima repetiţie înaintea play-off-ului care va avea loc în luna octombrie. Am mare încredere în aceşti băieţi şi sper să obţinem un rezultat bun în Rusia, care să ne dea un moral bun pentru play-off. Avem ceva probleme de lot, Bărboianu şi Neagu fiind suspendaţi pentru acest meci, în timp ce Bicfalvi şi Râpă au acuzat nişte accidentări. Oricum, indiferent de echipa cu care vom începe partida de la Sankt Petersburg, vreau să obţinem un rezultat bun"
, a spus Săndoi la TVR Iaşi. Săndoi a mai adăugat că îşi doreşte ca şi naţionala pregătită de Răzvan Lucescu să obţină o victorie în partida cu Belarus: "Pe toţi ne interesează rezultatele echipei noastre naţionale şi e normal să ne dorim un rezultat bun în Belarus.

Eu cred că o victorie în Belarus ne-ar păstra şansele de calificare la Campionatul European. Aţi văzut ce rezultate au fost în prima etapă a preliminariilor, aşa că nu văd de ce nu ne-am putea gândi în continuare la calificare"
. Echipa naţională de tineret a României va disputa marţi, de la ora 18.00, ultimul meci din Grupa 1 a preliminariilor Campionatului European Under 21.

sursa: ProSport

Response to "LIVE VIDEO: Rusia - Romania de la 18:00 pe Sport.ro"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare