luni, 31 ianuarie 2011

Carmen Şerban a spus despre fana care o hartuieste ca este o lesbiana nesimtita

Posted on 19:25 by Cioara Andrei

Carmen Şerban este hărţuită de o fană, care ar dori să aibă o relaţie amoroasă cu artista. Şi în urmă cu câteva luni, cântăreaţa a avut probleme cu o altă admiratoare, dar din fericire, atunci a reuşit să scape de ea. De data aceasta, situaţia este mai complicată.

”Am foarte mulţi fani, unii sunt foarte ok. Dar mai e femeia asta, e o lesbiană nesimţită. Prima dată când m-a sunat, acum un an şi ceva, s-a prefăcut că e bărbat şi că vrea să cânt la un botez. Am tot vorbit cu ea, până mi-am dat seama că de fapt e femeie. I-am spus să mă lase în pace că eu lesbiană nu sunt, nu mă culc cu femei”, a povestit deranjată Carmen Şerban, adăugând că femeia părea îndrăgostită lulea de ea.

Vedeta a hotărât să pună taxă pe numărul de telefon, pentru ca oamenii care o sună să facă rezervări şi a vorbit la DNA să îi pună telefonul sub ascultare.

”Nu mă ameninţă, dar e îndrăgostită, e nebună”, a spus artista.


sursa: Libertatea

Response to "Carmen Şerban a spus despre fana care o hartuieste ca este o lesbiana nesimtita"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare