luni, 31 ianuarie 2011

Răzvan Ciobanu a spus ca dupa faliment a intrat in depresie

Posted on 19:22 by Cioara Andrei

După ce a dat faliment şi a petrecut o perioadă lungă departe de ţară, creatorul de modă Răzvan Ciobanu s-a întors pe plaiurile mioritice şi a decis să rupă tăcerea, privind situaţia în care a ajuns. Într-un interviu acordat revistei Tabu, Ciobanu afirmă că nu ar fi intrat în faliment dacă oamenii în care a avut încredere nu l-ar fi trădat.

"Primele semne de apariţie a falimentului le-am avut în vară, acum 2 ani. Practic nu aş fi intrat în faliment dacă nu aş fi fost 'ajutat', când, în afară de modă, celelalte afaceri ale mele au căzut total. În momentul acela m-am blocat, nu am mai fost în stare să muncesc sau să mă concentrez asupra a ceea ce aveam de făcut.

În primă fază am pierdut casa în care locuiam. Mi-a fost luată din cauza unor acte nefăcute la timpul lor şi nu am avut puterea să mă lupt în niciun fel, mai ales că surpriza venea din partea celor mai buni prieteni. Au urmat apoi maşinile pe care le avem şi care au fost luate de un alt bun prieten, pentru că aveam contractele de leasing pe firma lui nu pe a mea. De aici a urmat o depresie lungă. Eram ca o legumă. Am zăcut pe canapeaua unei foste prietene vreo două luni", a spus Răzvan Ciobanu pentru revista Tabu, precizând că nici acum nu-şi dă seama cum a ajuns într-o asemenea situaţie.

"Nu pierderile materiale te afectează foarte tare, ci lucrurile pe care nu le înţelegi. Nu puteam avea un dialog cu nimeni. Cu siguranţă am greşelile mele, iar in mintea lor există un răspuns pentru care au reactionat aşa, dar eu nu am acel răspuns nici până acum ", a adăugat acesta.


sursa: Libertatea

Response to "Răzvan Ciobanu a spus ca dupa faliment a intrat in depresie"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare