luni, 31 ianuarie 2011

Delia Matache este disperata şi-a pierdut căţeluşa!

Posted on 19:13 by Cioara Andrei

Cântăreaţa Delia Matache a venit, luni, la Acces Direct ca să facă un anunţ important: Căţeluşa ei, Molly, a dispărut în urmă cu două săptămâni.

Vedeta ar face orice să o recupereze, de aceea a menţionat că oricine o găseşte va primi o recompensă.
“O cheamă Molly şi e din rasa Chow-Chow. A fugit de acasă de la tata acum vreo două săptămâni. El însă nu mi-a zis nimic până acum, crezând că o s-o găsească. Am căutat-o pe unde am putut şi nu am dat de ea. Ofer recompensă oricât celui care o găseşte. S-a pierdut în zona Berceni.”

sursa: Libertatea

Response to "Delia Matache este disperata şi-a pierdut căţeluşa!"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare