joi, 27 ianuarie 2011

Mihai Bendeac spune ca nu s-a oferit sa-i ia locul lui Huidu la "Cronica carcotasilor"

Posted on 16:50 by Cioara Andrei

La scurt timp după ce Şerban Huidu s-a accidentat în Austria, MIhai Bendeac a făcut o propunere interesată pentru a ajuta ca emisiunea "Cronica Cârcotaşilor" să poate fi difuzată în continuare, chiar dacă Şerban este încă spitalizat. "N-am cerut acordul conducerii Antenei, n-am vorbit cu nimeni asta. Nu ştiu care e starea actuală a lui Şerban Huidu. Am înţeles că a început recuperarea şi că se simte mai bine. Îi transmit că mă rog în fiecare seară pentru el şi, în cazul în care are nevoie de mai multă vreme că să-şi revină, mă ofer (fără nicio pretenţie financiară evident) să-i ţin locul în emisiune până se întoarce. Cronica e una din cele mai vechi emisiuni din România şi nu trebuie să se oprească, măcar din acest motiv. Sunt convins că sunt şi alţi oameni din show-biz care s-ar oferi să participe că şi co-prezentatori al lui Misu Găinuşă până când Şerban va putea să-şi reia locul. Baftă la recuperare bă dementule! Şi termină cu prostiile că ai pentru ce să trăieşti!", a scris Bendeac pe blogul personal la vremea respectivă. Cu toate acestea, răspunsul lui Găinuşă a fost destul de tăios, dezamăgindu-l puţin pe actorul de comedie.
"Nu e nevoie să-i ţină cineva locul lui Şerban. Îi mulţumim foarte mult lui Mihai Bendeac pentru ofertă, dar preferăm parteneri în care să poţi avea încredere că nu te lasă baltă după o scurtă perioadă fără să te anunţe. Am întâlnit cazuri, nu vorbesc neapărat de el"
a declarat Găinuşă cu referire la oferta lui Bendeac. Actorul de comedie a ţinut să-i răspundă cârcotaşului, în speranţa că gestul său va fi înteles corect. "Răspunsul mi se pare de bun simţ dar aş vrea să-l lămuresc asupra unui aspect.

1. Nu a fost o scurtă perioadă.

2. Am anunţat cu luni înainte.

3. Şerban m-a felicitat colegial la telefon cu câteva zile înainte de accident pentru momentul pe care l-am filmat la Becali la palat. Ei, eu când am plecat, am plecat pentru că vroiam să fac momente meborabile/îndrăzneţe şi nu mai eram lasata€¦

Totodată, eu nu m-am oferit să-i iau locul lui Huidu la Cronică!!! Doar nu sunt nebun!!! Era vorba de un ajutor până când îşi revine!!! Fără pretenţii materiale!! Am înţeles că nu e nevoie. Dar nu văd cu ce am greşit gândindu-mă să ajut.. Oricum, multă baftă!!! Pup!"
a replicat Mihai Bendeac.


sursa: Click

Response to "Mihai Bendeac spune ca nu s-a oferit sa-i ia locul lui Huidu la "Cronica carcotasilor""

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare