joi, 3 februarie 2011

Actorul Dragoş Moştenescu a omorât 7 pisicuţe!

Posted on 13:13 by Cioara Andrei

Actorul devenit celebru datorită serialul "La Bloc" spune că a avut o copilărie zvăpăiată în care nu avea deloc stare, ba chiar a ucis cu mâna lui nu mai puţin de şapte pui de pisică.

Bucuros de copiii săi şi mândru că aceştia sunt neastâmpăraţi la fel ca şi tatăl lor în vremea când era în primii ani de viaţă, Dragoş Moştenescu a povestit pentru ziarul Naţional că în copilărie a făcut atât de multe prostii încât era mereu pedepsit.

"Am stat mult la bunici şi am făcut multe, multe prostii. Ţin minte că nu-mi plăceau pisicile şi a fătat o mâţă de-a bunicii şapte pisoi. În trei-patru zile au dispărut toţi. Îi înecam, îi uitam prin poieniţe, pe la vecini.

Bunica vedea că tot lipseşte câte unul, câte unul şi când şi-a dat seama... m-a pus să mânânc o săptămână numai fasole, că ştia că nu-mi place. Mâncam bătaie cu mătura aproape în fiecare zi. Ba mă prindea la furat prin sat, ba că aruncam găinile în sus, le învăţam să zboare... Aş putea scrie un roman", explică actorul.

sursa: Click

Response to "Actorul Dragoş Moştenescu a omorât 7 pisicuţe!"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare