luni, 21 februarie 2011

Adelina Pestriţu şi Fizz sunt impreuna profesional!

Posted on 21:46 by Cioara Andrei

Bogdan Croitoru, alias Fizz, şi Adelina Pestriţu vor colabora la următoarea melodie a artistului, cei doi fiind încântaţi că vor lucra împreună.

"E o mare plăcere să colaborez cu Bogdan", a declarat frumoasa brunetă pentru Acces Direct.

"Am avut un moment de sclipire, aşa... când am ales-o pe Adelina. Nu e iubita mea, e mai mult decât iubita mea. O să aibă un rol foarte frumos, rolul principal", a spus şi Fizz.

Cei doi de abia aşteaptă să lucreze împreună, iar solistul e încântat de brunetă, pe care o consideră o persoană specială: "ar trebui să fii nebun ca să nu îţi placă de Adelina", a exclamat Fizz.

sursa: Libertatea

Response to "Adelina Pestriţu şi Fizz sunt impreuna profesional!"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare