luni, 21 februarie 2011

Iata cum arata baietelul lui Dinu Maxer! FOTO

Posted on 21:50 by Cioara Andrei

Dinu Maxer şi Deea au devenit părinţii unui băieţel sănătos, luni dimineaţa, pe care o să îl boteze Andreas Cristian.

Înainte să nască, mămica era liniştită şi nu avea emoţii. "Cred că nu îmi dau seama despre ce o să se întâmple", spunea Deea. Dar naşterea a fost fără probleme, iar Dinu a fost tot timpul alături de ea.

"Sunt un tată mândru! Am avut emoţii. Când a ieşit din burtică mă rugam să plângă. Deea a stat trează tot timpul. Până când au închis abdomenul am reuşit să îi comunic şi greutatea bebeluşului. Îl facem baschetbalist. E suplu şi înalt", a declarat emoţionat Dinu Maxer pentru Acces Direct.


sursa: Libertatea

Response to "Iata cum arata baietelul lui Dinu Maxer! FOTO"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare