marți, 8 februarie 2011

Adelina Pestriţu a spus ca a divortat de Liviu Varciu pentru ca a inselat-o si asa o va face mereu!

Posted on 16:16 by Cioara Andrei

Fosta doamnă Vârciu fost prezentă astăzi la emisiunea on-line "Videochat Scandalos cu Alina Erimia" pentru a povesti drama pierderii copilului lui Liviu. La fel ca şi Dj Harra, Adelina a avut o sarcină extrauterină pe care a fost nevoită să o întrerupă. Iată ce a spus Adelina în timpul discuţiei cu internauţii:

Pe Liviu l-am plăcut ca şi bărbat mai ales după ce l-am văzut la tv ca orice altă puştoaică ce îi place de un cântăreţ.

M-a cerut de nevastă la o săptămână şi jumătate după ce ne-am cunoscut, la nunta Andreei Bănică.

Despre scandalul dintre Liviu Vârciu şi DJ Harra:

Eu nu ştiu ce e cu fata asta. Dacă să o cred sau să nu o cred.

La mine a fost alta situaţia, dacă ne referim la sarcina extrauterină. Nu am vrut şi nici nu aveam cum să ascund aşa ceva. M-a cam marcat experienţa pentru că îmi doream un copil la momentul respectiv.

Despre debutul în lumea televiziunii: Mai am câte o problemă cu prompterul dar eu spun că mă descurc. La prima emisiune am avut o salopetă ăe mine care dădea senzaţia că sunt dezbrăcată dar eu eram îmbrăcată. Nu a mia purtat nimeni aşa salopetă la televiziune şi am zis să încerc eu.

Întrebată despre poziţiile celebrele sexuale în care Ioana, sexexperta Click! a pozat foarte sexy, Adelina a mărturisit: Dacă mi-ar plăcea să fac aşa ceva probabil aş poza în diverse poziţii sexuale. Ioanei i-a plăcut şi a pozat.

Nu-l iubesc pe Liviu dar va rămâne în inima mea tot timpul. E fostul meu soţ. Dar ca ceva ce a trecut. Nu mă doare când îl văd cu altele sau implicat în scandaluri pentru că după a doua despărţire s-a rupt ceva în sufletul meu, definitiv.

Înţeleg că au fost zvonuri care spuneau că împăcarea a fost de marketing dar nu a fost aşa. Chiar am vrut să mai încercăm o dată.

Liviu m-a înşelat şi cred că va fi şi va face la fel toată viaţa.

George, actualul iubit, este un om normal, cu un trai normal, cu o maşină normală şi nu face fiţe de milioane de euro.

Întrebată despre tatuaje Adelina a recunoscut că are cinci, dintre care unul pe încheietură unde avea tatuat numele lui Liviu Vârciu.

Într-o relaţie sexul contează cam 60%. Apoi dragostea, nu banii. Aş putea trăi şi cu 200 de euro, dacă e vorba de un om care să mă iubească şi să ştie să vorbească cu mine, să mă respecte.

Indiferent că aş fi fost dansatoare la bară, nu mi-ar fi ruşine. Asta sunt şi cine mă place, mă place aşa cum sunt. Eu am dansat dar nu l-a bară.

Nu i-am cunoscut părinţii lui George pentru că nu vrem, sa ne grăbim, să intrăm aşa dintr-o dată.

E un băiat cuminte. Nu ştiu ce făcea înainte să îl cunosc. M-a cucerit cu felul de a fi şi comportamentul faţă de mine.

Nu mi-ar plăcea un bărbat cu care să fac eu ce vreau cu el.

Cum să-mi spună mie cineva că am fost la Marica din moment ce nu am avut ce căuta acolo. Eu şi el suntem mulţumiţi că noi doi ştim că nu s-a întâmplat nimic. Lumea poate să creadă ce vrea, de la tv sau din ziare.

Nu turci e foarte bine, la KanalD. Mă simt foarte bine şi nu vreau să plec de acolo prea curând.



sursa: Click

Response to "Adelina Pestriţu a spus ca a divortat de Liviu Varciu pentru ca a inselat-o si asa o va face mereu!"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare