vineri, 11 februarie 2011

Adriana Bahmuţeanu in doua luni a slabit 10 kg!

Posted on 10:48 by Cioara Andrei

Adriana Bahmuţeanu a slăbit în două luni zece kilograme cu ajutorul dietei Montignac.

Soţia lui Silviu Prigoană şi-a schimbat cu totul stilul de viaţă şi urmează cu îndârjire dieta pentru că îşi doreşte să ajungă să aibe forme de manechin.

”Acum că am slăbit zece kilograme şi am văzut că se poate, nu mă opresc până nu dau jos suficient de mult cât să arăt ca un manechin. Ţin dieta Montignac, însă recunosc că acum mănânc mult mai puţin decât mâncam de obicei. Aşa că eu sunt de părere că orice dietă ai ţine, dacă nu te abţii de la mâncare, nu slăbeşti” ne-a spus Adriana Bahmuţeanu.


sursa: Libertatea

Response to "Adriana Bahmuţeanu in doua luni a slabit 10 kg!"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare