vineri, 11 februarie 2011

Radu Mazăre a spus ca il intereseaza sportul si fetele

Posted on 10:50 by Cioara Andrei

Primarul Radu Mazăre a interzis funcţionarea magazinelor de produse etnobotanice la Constanţa, Edilul a afirmat că a promovat acest proiect pentru a nu fi suspectat că îi favorizează pe cei care vând astfel de produse, el spunând că îl interesează sportul şi fetele, ci nu drogurile.

Radu Mazăre, a spus despre proiectul prin care se interzice funcţionarea magazinelor care comercializează etnobotanice şi care a fost votat joi de consilierii locali că nu ştie cum se va putea aplica din punct de vedere legal, dar că l-a iniţiat din cauza presiunii mediatice. ''Am avut însă atâtea întrebări de la ziarişti, că de ce noi nu le interzicem, chiar dacă eu spuneam că nu avem temei legal, că eu nu autorizez magazine şi, ca atare, nu pot să interzic magazinele. Nici nu ştiu cum să definesc aceste substanţe, că n-am specialişti la primărie.

Nu ştiu dacă un pliculeţ este de ceai sau de etnobotanice, că este o definiţie care nu este stabilită de lege. Dar am spus, ca să n-avem discuţii, să nu pară cuiva că eu aş fi interesat de vânzarea acestor etnobotanice, dăm hotărâre de consiliu. Dar nu ştim cum se poate aplica. Pe mine nu mă interesează. Mă interesează sportul şi fetele. Drogurile, nu. (...) Nu ştiu cum vor fi închise, care este calea legală, urmează să mai studiez'', a afirmat edilul Constanţei.


sursa: Libertatea

Response to "Radu Mazăre a spus ca il intereseaza sportul si fetele"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare