vineri, 11 februarie 2011

Puya a spus ca mama lui il vroia contabil

Posted on 10:54 by Cioara Andrei

Părinţii lui Puya aveau alte planuri pentru artisti când acesta era tânăr. Fără să aibă încredere în calităţile artistice ale fiului lor, părinţii îşi doreau ca Puya să fie contabil.
"Tot timpul părinţii esuează în chestia asta, când îşi fac un plan în cap şi zic: 'Copilul meu o sa fie doctor!' - de foarte putine ori se întâmplă chestia asta chiar şi mie mi s-a întamplat", a povestit Puya într-un interviu acordat postului Music Channel.

Acesta a adăugat: "Mama mă imagina contabil... Bine, am ajuns să lucrez cu bani destul de des, dar în niciun caz nu ştiu să completez vreo factură".



sursa: Libertatea

Response to "Puya a spus ca mama lui il vroia contabil"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare