marți, 22 februarie 2011

Andra a declarat ca va naste in Romania

Posted on 12:21 by Cioara Andrei

Andra şi Cătălin Măruţă, unul dintre cele mai frumoase cupluri din showbizul românesc, aşteaptă cu nerăbdare să devină părinţi. Tânăra mămică a decis să nască în România, fiind convinsă că aşa va fi cel mai bine.


La începutul lunii martie, Andra şi Cătălin Măruţă îl vor vedea pentru prima dată pe micuţul David. Cântăreaţa va naşte în România, fiind convinsă că va beneficia de cea mai bună îngrijire în spitalele din ţara noastră.

"Am hotărât să nasc în România, am norocul şi privilegiul să fiu îngrijită de un medic minunat, profesor doctor Nicolae Poiană, şi de aceea nu văd de ce aş pleca în străinătate pentru asta. Sunt sigură că totul va fi bine. Cât despre locul exact, am să-l comunic la vremea respectivă, încă n-am hotărât sută la sută în ce clinică voi naşte", a declarat cântăreaţa pentru Evenimentul Zilei.

Cătălin Măruţă recunoaşte că s-a schimbat de când a aflat că va fi tătic. Prezentatorul tv susţine că a devenit mult mai raţional.

”Sigur am devenit şi mai raţional decât eram. Între a avea grija ta şi a avea grija unui copil sunt diferenţe uriaşe. Eu cred că orice om se schimbă atunci când ştie că va deveni părinte. Altfel se iau deciziile în această situaţie, nimic nu mai e la voia întâmplării, nimic nu se mai petrece impulsiv. Probabil că atunci când copilul se va naşte voi simţi şi mai bine aceste schimbări, acum nu pot decât să le bănuiesc”, a declarat Cătălin Măruţă.



sursa: Libertatea

Response to "Andra a declarat ca va naste in Romania"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare