luni, 7 februarie 2011

Andreea Bălan a rămas şi fără bani, şi fără casă!

Posted on 11:25 by Cioara Andrei

În urmă cu aproape 4 ani, cântăreaţa a scos 90.000 de euro din buzunar pentru un apartament într-un complex rezidenţial din Capitală.

Problema e că acel complex, aflat în faza de proiect pe hârtie la acel moment, nu s-a mai concretizat, pentru că dezvoltatorul a dat faliment şi nu a mai predat apartamentele la cheie.

Încă de atunci, Andreea s-a chinuit să-şi recupereze banii, dar în zadar, şi şi-a cumpărat între timp o altă locuinţă.

„Am încercat să nu mă gândesc la banii investiţi acolo. Dacă sunt sănătoasă, fac eu suficient cât să-mi fie bine”, spune ea pentru Ring.

În aceeaşi situaţie cu ea sunt alţi 1.000 de păgubiţi care se luptă în instanţă pentru recupererea banilor.

”Probabil că există două soluţii - ori vor termina blocurile în doi-trei ani şi ne vom lua apartamentele, ori primim o parte din bani, dar nu va fi nicidecum suma pe care am dat-o.”

Face bani din imaginea sexy

Artista crede că succesul se datorează în parte şi imaginii provocatoare: „În acest clip nu apar mai sexy decât în «Trippin’». Acolo am dansat în costum de baie şi am depăşit limita intenţionat. Drept dovadă, clipul are peste 3,6 milioane de vizualizări pe YouTube şi a fost semnat cu Ultra Records în America. Imaginea sexy întotdeauna vine să completze un produs şi uneori ajută la vânzarea/promovarea lui. Acest lucru se întâmplă de când există industria muzicală în toată lumea. În străinătate, la nicio artistă nu lipseşte imaginea sexy implementată sub diferite forme”.

sursa: Click

Response to "Andreea Bălan a rămas şi fără bani, şi fără casă!"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare