luni, 7 februarie 2011

Adelina Pestritu a spus ca si-a vandut masina pentru a-si lua o casa

Posted on 11:20 by Cioara Andrei

Adio hăinuţe şi cosmetice, Adelina face acum economii la sânge pentru a-şi cumpăra o locuinţă! Vedeta a renunţat până şi la confortul pe care i-l oferă maşina şi şi-a vândut Audi-ul cu 10.000 de euro. Banii aceştia, plus alte economii, vor fi folosiţi ca avans pentru o casă.

Câteva luni s-a chinuit Adelina să-şi vândă automobilul, un Audi A4, dar iată că vineri a realizat, în sfârşit, tranzacţia.

Cumpărătorii, un cuplu tânăr din Timişoara, au fost puţin sceptici şi, înainte de a semna contractul, au verificat maşina la un service şi au şi "încercat-o" personal, pe drumul între Piaţa Unirii şi cartierul Băneasa.

După numai 30 de minute, cei trei au mers la un cabinet notarial, au semnat contractul, iar Adelina a ieşit fericită, cu un plic în mână: "Pot să mă lipsesc de maşină. Merg cu taxi-ul, la emisiuni cer şofer sau mă mai duce iubitul meu acolo unde am treabă. Tot ce îmi doresc este să-mi cumpăr casă, că m-am săturat să plătesc chirie 550 de euro pe lună. Nu vreau să-mi fac credit la bancă, vreau să dau un avans şi restul să plătesc rate lunare către un dezvoltator. Toţi banii pe care îi voi câştiga de acum înainte îi voi investi în locuinţă. Sunt dispusă să dau peste o mie de euro pe lună, aş putea să stau şi fără bani de mâncare, dacă ştiu că am casa mea", ne-a povestit Adelina.



sursa: Click

Response to "Adelina Pestritu a spus ca si-a vandut masina pentru a-si lua o casa"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare