duminică, 6 februarie 2011

Becali a sous despre Ienei: «De la o vârstă, o iei razna!»

Posted on 10:12 by Cioara Andrei

Latifundiarul din Pipera a sărit din nou la gâtul antrenorului care a adus Cupa Campionilor Europeni la Bucureşti, pe motiv că acesta dezaprobase decizia îndepărtării fostelor glorii din club.

Criticat de Emeric Ienei pentru că a dat afară de la Academia Stelei oamenii care au scris istorie pentru gruparea din Ghencea, europarlamentarul a răspuns pe un ton agresiv.

„Hai să terminăm o dată pentru totdeauna cu legendele astea! Eu am dat ordin să se taie din cheltuieli. Am rămas doar cu şase grupe de juniori, concedierile s-au făcut pe criterii de competenţă. Lui Majearu i-am dat 30.000 de euro să-şi ia casă, dacă nu eram eu stătea pe stradă acum. Ce mai vrea? Sătmăreanu are aproape 70 de ani. Îl respect, dar ce să mai caute la Steaua? Lăsaţi-mă şi cu nea Imi. Omul este bătrân... Ştiţi cum este, la bătrâneţe o mai iei şi razna!", a tunat Gigi Becali.

„Nu trebuie să mai băgaţi în seamă tot ce spune Becali. El e imprevizibil şi totodată irecuperabil. Nu aveam cum să nu le iau apărarea unor oameni care au adus glorie Stelei. Nu afirm că trebuia să-i ţină din milă acolo, dar să ştiţi că aceşti foşti mari jucători chiar au făcut performanţă cu fotbalul juvenil! Numai Lajos Sătmăreanu are aproape 40 de ani de când e angajat acolo, credeţi că ar fi rezistat atâta vreme dacă n-ar fi avut valoare? Nici Bălan nu venea beat la antrenamente, sunt convins de asta", a declarat Ienei pentru Click!

Steaua joacă azi cel mai tare amical al iernii

În această seară, Steaua are programat cel de-al treilea amical din al doilea stagiu de pregătire. Meciul va fi în direct pe sport.ro, cu începere de la ora 18.00.

Va fi partida care îi va aduce trupei din Ghencea cel mai puternic adversar, pe Lech Poznan. Polonezii sînt calificaţi în "16"-imile de finală ale Ligii Europa, iar întâlnirea cu Steaua reprezintă pentru ei ultimul test înaintea confruntării cu Sporting Braga.


sursa: Click

Response to "Becali a sous despre Ienei: «De la o vârstă, o iei razna!»"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare