marți, 1 februarie 2011

Catanga, supărată foc pe Poliţie!

Posted on 19:46 by Cioara Andrei

Cântăreaţa Cornelia Catanga este furioasă pe poliţişti, după ce oamenii legii nu i-au răspuns la o sesizare depusă în luna august a anului trecut. Atunci, artista şi-a acuzat menajera că ar fi jefuit-o.

"Am fost plecată la o nuntă, iar a doua zi am observat ce se întâmplase. Poliţiştii au venit, au făcut cercetări, nu ştiu de ce nu mi s-a răspuns la sesizare. Am depus sesizarea pe 27 august. Eu am ţinut şi ţin în continuare cu Poliţia, dar nu înţeleg aceste lucruri", a "tunat" Catanga, în emisiunea "Drept la Țintă" de la Kanal D.


sursa: Libertatea


Response to "Catanga, supărată foc pe Poliţie!"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare