vineri, 18 februarie 2011

Clarvazatoarea La Dama Blanca a spus Cristi Borcea nu a fost otrăvit

Posted on 12:12 by Cioara Andrei

Cristi Borcea şi soţia lui Mihaela trec prin nişte momente foarte grele. Cei doi au aflat că sunt intoxicaţi cu mercur. Clarvăzătoarea Rosa, venită special din Spania pentru a elucida misterul dispariţiei dintre noi a lui Dumitru Tinu, Mădălinei Manole şi Elodiei Ghinescu, a discutat şi despre ceea ce s-a întâmplat în cazul familiei Borcea.


Mihaela Borcea a povestit despre faptul că a descoperit că a fost intoxicată cu mercur, atât ea, cât şi soţul ei, după ce s-au simţit foarte rău şi şi-au făcut câteva analize mai amănunţite.

"M-am simţit extrem de rău zilnic. Aveam o presiune pe creier şi înţepături în zona inimii. Nu puteam să mă mai ridic nici de pe scaun. Mi-am dat seama că de doi ani jumate consumam un suc de orz. O pulbere din orz verde. M-am oprit dar am continuat cu pastile pentru ficat. Am făcut primele analize la sfârşitul lunii octombrie. Am depistat şi eu şi Cristi că avem metale grele în corp. Am crezut că era de la stres. Nu ne-am gândit la aşa ceva şi că eram la un pas de moarte" a declarat Mihaela.

Cu toate că se vorbea că ar fi fost vorba de vreun blestem, mercurul este des folosit de cele care practică magia, clarvăzătoarea Rosa a exclus din start această ipoteză.

"El o persoană foarte invidiată. Multă lume a vrut să îl scoată din circuit. Ceea ce i-a afectat sănătate, e o persoană slăbită. Nu îl văd otrăvit. Nu îmi place să vorbesc despre magie, există şi magie, dar nu atât de mult. Magia poate fi şi spaima noastră. Se va vindeca".


sursa: Click




Response to "Clarvazatoarea La Dama Blanca a spus Cristi Borcea nu a fost otrăvit"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare