marți, 22 februarie 2011

Corina Caragea a declarat ca inainte de a prezenta primul jurnal TV a cazut pe scari!

Posted on 18:46 by Cioara Andrei

Corina Caragea, prezentatoarea Ştirilor ProTv din Sport a recunsocut că, de-a lungul carierei sale în televiziune, a avut parte şi de momente dificile, care, odată cu trecerea timpului, au început să i se pară amuzante.
Corina Caragea: ”Înainte de primul jurnal, am căzut pe scări”
Invitată la „Weekend cu Monica Dascălu”, la ProTv Internaţional, Corina Caragea le-a spus telespectatorilor ca dintotdeauna a fost pasionată atât de televiziune cât şi de sport şi a practicat câte puţin din mai multe discipline, mai ales volei şi baschet.

După ce a terminat şi cursurile Facultăţii de Jurnalism, ea a reuşit să îmbine cele două lucruri care îi plăceau. Astfel, emoţiile au fost cu atât mai mari când a început să prezinte ştirile, iar una dintre întâmplări are legătură cu primul ei jurnal la ProTv, înaintea căruia a tras o căzătură zdravănă pe scări.

„Mă grăbeam să ajung în studio, am alunecat pe scări şi am şi căzut. M-am lovit destul de tare şi după ce că îmi venea să plâng de emoţie, acum îmi venea să plâng şi de durere”, îşi amintşte Corina primul ei jurnal.

Aceasta nu a fost singura experienţă de felul acesta, pentru că într-o altă zi a s-a trezit în direct că a rămas fără textul din prompter.

„M-au ajutat foarte mult foile pe care le aveam pe masă şi am reuşit să duc la bun sfârşit ştirile”, i-a povestit Corina Monicai Dascălu.


sursa: Libertatea

Response to "Corina Caragea a declarat ca inainte de a prezenta primul jurnal TV a cazut pe scari!"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare