marți, 8 februarie 2011

Dan Bălan a declarat ca trupa Ozone s-a destramat pentru ca se saturasera unii de alatii!

Posted on 16:06 by Cioara Andrei

La şase ani de destrămarea O-Zone, trupa care l-a făcut celebru, Dan Bălan rupe tăcerea. Solistul dezvăluie în revista VIP motivele pentru care s-a despărţit de ceilalţi doi colegi. În acelaşi interviu, Dan vorbeşte şi despre droguri, alcool şi femei.

Pe 13 ianuarie 2005 s-a destrămat una dintre cele mai de succes formaţii de pe mapamond, al cărei hit, "Dragostea din tei", face şi acum furori.

După o îndelungată tăcere, Dan Bălan s-a hotărât abia acum să facă lumină şi să dezvăluie adevăratul motiv pentru care O-Zone, "s-a rupt".

Singurii care au ieşit atunci la rampă cu declaraţii au fost Radu Sârbu şi Arsenie Toderaş, amândoi lăsând să se înţeleagă că Dan Bălan a vrut să aibă succes pe cont propriu şi să-i elimine.

"În 1999, O-Zone se afla în ascensiune continuă, apoi a venit succesul ăla mare.

Nu mai puteam să ţin pasul cu proiectele, nu mai vedeam nici o perspectivă. Ne săturasem unii de alţii, nu ne mai înţelegeam.

Nu aveam nici o plăcere să mai lucrăm împreună. Ne întâlneam la studio şi nu produceam nimic.

Nu mai exista chimia dintre noi, care făcea ca lucrurile să meargă bine. Nu eu le-am zis că părăsesc trupa.

Asta nu se întâmplă ca-n filme. Nu vii şi spui: «Băieţi, de astăzi, gata!» Era ceva natural, firesc. Altcineva din trupă a vrut să mă scoată pe mine oaia neagră a poveştii, să spună că eu sunt ăla rău.

Interesant a fost faptul că ceilalţi doi colegi ai mei erau foarte încrezători în puterile lor şi spuneau că îşi vor face trupă, că au piese etc.

Nimeni nu a plâns că o să ne despărţim", a declarat Dan Bălan pentru cel mai recent număr al revistei VIP.

De atunci, a început declinul. Băieţii, care ajunseseră să vândă peste 8 milioane de discuri, au plecat fiecare pe drumul lui, însă nu au reuşit să egaleze succesul O-Zone.

Dan Bălan despre:

Femei: "Nu este exclus ca, atunci când o să-mi întemeiez şi eu o familie, să mă stabilesc în România.

Deocamdată nu am prietenă şi nu mi-am găsit sufletul pereche"

Alcool: Anul trecut, în octombrie, în timpul unui concert, cântăreţul s-a clătinat şi abia s-a mai putut ţine pe picioare. Au urmat acuze că a cântat beat şi că a compromis spectacolul.

"Venisem din Kiev, unde filmaserăm 22 de ore. Nici nu am apucat să mănânc foarte bine. Am ajuns în Moldova deja obosit. S-au amestecat toate emoţiile în mine.

Cei de la televiziune au făcut asta intenţionat, să ies eu prost... S-a auzit oribil: doar vocea, fără niciun alt efect din fundal; toate astea au dat impresia că sunt ameţit".

Droguri: "Fostul component al trupei O-Zone a fost surprins anul trecut de paparazzi la colţ de stradă, în materialul respectiv insinuându-se că ar cumpăra "marfă" de la dealer.

"Mă întâlnesc cu producătorul pe stradă şi citesc în ziar că am fost să-mi cumpăr marijuana. Eu nici nu cred că merită să comentez astfel de lucruri".


sursa: Click

Response to "Dan Bălan a declarat ca trupa Ozone s-a destramat pentru ca se saturasera unii de alatii!"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare