luni, 28 februarie 2011

Dan Negru castiga mai mult din chirii decat din emisiuni

Posted on 22:51 by Cioara Andrei

Dan Negru e mină de aur şi pentru nevastă, şi pentru şefi. Cel mai bine cotat prezentator TV a ajuns să realizeze patru emisiuni simultan, record absolut în media autohtonă. Totuşi, grosul veniturilor sale vin din imobiliare.

Un complex de birouri în Timişoara, trei apartamente în Bucureşti, în zona Unirii, şi un bloc imens în zona Mall Vitan, tot în Capitală. Toate acestea au un singur proprietar, pe carismaticul Dan Negru, care ştie să facă bani şi din piatră seacă.

Culmea, de parcă toate acestea n-ar fi fost de ajuns, Negru munceşte pe brânci şi în televiziune şi a ajuns să fie singurul realizator cu patru emisiuni pe mână, în acelaşi timp: „Plasa de Stele", „Te pui cu blondele" şi „Câştigi în 60 de secunde", la Antena 1 şi „Da sau nu", la Chişinău.

„Filmez trei zile pe săptămână la Chişinău, de la 9 dimineaţa până la 1 noaptea. În Bucureşti am două filmări pe săptămână, cu acelaşi program. Când nu înregistrăm, merg la serviciu, la şedinţe, ca un angajat normal, câte opt ore pe zi. Nu am adunat câte ore muncesc, dar îmi fac mereu timp şi pentru fetiţa mea, Daria. Totuşi, dacă ar fi să fac un bilanţ, câştig mai bine din afacerile imobiliare decât din televiziune", a declarat Dan Negru pentru Click! Este de notorietate că vedeta tv strânge lunar, din emisiuni, aproximativ 20.000 de euro, iar din chirii ia cu vreo 5.000 de euro mai mult.

În ceea ce priveşte munca de prezentator TV, timişoreanul ne-a mai dezvăluit un mic secret despre el.

„În cei 15 ani de televiziune, n-am avut scenarist sau prompter, asta pentru că am logoree. Ba chiar domnul Lazarov a concediat un scenarist la un moment dat, considerând că îi plăteşte salariul degeaba", ne-a mai spus Dan, care reuşeşte să înregistreze audienţe uriaşe cu toate proiectele sale TV.


sursa: Click





Response to "Dan Negru castiga mai mult din chirii decat din emisiuni"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare