luni, 21 februarie 2011

Dragoş Dolănescu a declarat ca la 15 ani si-a bagat cutitul in burta din cauza bunicii!

Posted on 22:52 by Cioara Andrei

Mezinul regretatului solist Ion Dolănescu a plănuit, la 15 ani, să-şi încheie socotelile cu viaţa, în urma umilinţelor la care era supus de mama tatălui său.

„De supărare că bunica mă marginaliza, într-un moment de tristeţe, mi-am băgat un cuţit în burtă. Eu eram atunci un puşti de 15-16 ani, prins într-o încurcătură sentimentală, eram îndrăgostit, fata îmi dăduse papucii, am crezut că mi se închide toată viaţa... Asta, cumulată cu purtatea bunicii faţă de mine, m-a adus într-o stare de depresie", a rememorat Dragoş acele clipe cumplite, într-un interviu acordat site-ului www.infopress.tv.

După acest episod, Ion Dolănescu a ţinut-o departe de casă pe mama lui, conştient că Dragoş nu îi este deloc pe plac.

Chiar dacă anii au trecut, Dragoş nu poate uita diferenţele pe care Gherghina Dolănescu (96 de ani) le făcea între el şi fratele lui mai mare, Ionuţ: „Mamaie a fost cea mai dură cu mine. Pe atunci, avea 80 de ani, acum e aproape de 100 de ani. Ce mai pot spune despre o bătrână de vârsta aceasta? Şi cu asta am spus totul!", a mai spus el, plin de tristeţe.

Gherghina Dolănescu l-a supărat rău pe Dragoş, din cauza diferenţelor pe care la făcea între nepoţi



sursa: Click

Response to "Dragoş Dolănescu a declarat ca la 15 ani si-a bagat cutitul in burta din cauza bunicii!"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare