luni, 21 februarie 2011

Dinu Maxer a spus ca a plans cand si-a anuntat nasii ca este tata!

Posted on 22:55 by Cioara Andrei

Emoţii maxime, ieri, pentru cuplul Deea şi Dinu Maxer. Frumoasa soţie a solistului a adus pe lume prin cezariană un băieţel, Andreas Kristian, de nota 10. Dinu a asistat la naştere.

Dinu Maxer nu-şi mai poate stăpâni lacrimile de bucurie. Solistul a devenit, ieri, tătic.

Soţia lui, Deea (21 de ani) a adus pe lume un băieţel sănătos tun, cântărind 3,250 kg şi 50 cm, care a obţinut nota 10 la naştere.

Dinu a asistat la operaţia de cezariană, în sala Maternităţii Bucur, unde a şi făcut practică atunci când a fost medic rezident.

„Am dus-o pe Deea să nască aici pentru că la acest spital am făcut eu practică. Am şi asistat o dată la o operaţie de cezariană şi avem încredere în medicii de aici. În timpul intervenţiei, până am auzit copilul strigând prima oară, am fost tare. Atunci când i-am anunţat pe părinţi şi pe naşi că sunt tată m-a buşit însă plânsul", a declarat Dinu în exclusivitate pentru Click! Deea Maxer va ieşi de la Terapie Intensivă în această dimineaţă.


sursa: Click

Response to "Dinu Maxer a spus ca a plans cand si-a anuntat nasii ca este tata!"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare