miercuri, 23 februarie 2011

Echipa Pandurii Tg. Jiu nu a fost programata si astfel Otelul castiga cu 3:0 partida din etapa a 19-a

Posted on 13:21 by Cioara Andrei

EXCLUSIV ProSport:Pandurii au fost neprogramţi în etapa a 19-a din cauza datoriilor către Dinamo, iar liderul Oţelul a câştigat primele sale trei puncte din returul campionatului. Gălăţenii au fost înştiinţaţi chiar în timp ce se aflau pe drumul spre Târgu Jiu, fiind nevoiţi să se întoarcă.


Dinamo şi Pandurii au continuat până în ultimul moment negocierile în privinţa datoriilor pentru Ilie Iordache.

Rezultatul final este acela că, cel mai probabil, gorjenii vor fi programaţi în meciul cu Oţelul, dar asta numai după intervenţia preşedintelui LPF, Dumitru Dragomir. "M-am rugat de domnul Badea să reia negocierile, pentru că el nu mai voia. I-am spus că ar fi păcat ca ierarhia campionatului să se stabilească la masa verde şi apoi a acceptat propunerea mea", a dezvăluit Dragomir la Digi Sport. Apoi, spre seară, pe fir a intrat şi Gigi Becali, patronul rivalei Steaua. "Dacă Condescu nu se înţelege cu Nicu Badea, atunci să mi-l dea din această iarnă pe Matei şi încă 100.000 de euro şi o să îi rezolv eu problema", a dezvăluit şeful grupării din Ghencea.

"Cazul Ilie Iordache" datează de aproximativ doi ani, de când gorjenii au fost obligaţi să plătească un milion de euro în urma transferului mijlocaşului la AEK Atena. Din acea sumă gorjenii mai au de achitat încă 475.000 de euro, în caz contrar ei urmând, conform regulamentului, să nu fie programaţi la meciurile din Liga I.


sursa: ProSport

Response to "Echipa Pandurii Tg. Jiu nu a fost programata si astfel Otelul castiga cu 3:0 partida din etapa a 19-a"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare