luni, 7 februarie 2011

Iata cum ar arata Simona Sensual obeza!

Posted on 20:01 by Cioara Andrei


Simona Sensual este pretenţioasă atunci când vine vorba de băbaţi. Blonda a mărturisit, în emisiunea "Drept la ţintă" de luni, că nu s-ar vedea împărţindu-şi viaţa cu instalator sau cu un bărbat care nu are o profesie importantă.

"Cu siguranţă un instalator nu ar putea deveni iubitul meu. A munci nu e o ruşine şi fiecare face ceea ce poate, însă nu aş putea să am un astfel de iubit", a declarat Simona. Blonda a vorbit şi despre fotografiile care au apărut, zilele trecute, în presă, în care este surprinsă la o prezentare de modă, având trupul invadat de celulită.

"Nu ştiu cum de au ieşit aceste poze, dar e posibil ca într-o anumită poziţie să apară puţină celulită. Eu însă am grijă de mine, merg la masaj de cel puţin 2- 3 ori pe săptămână", a adăugat blonda, care a fost victima unei glume din partea echipei "Drept la ţintă", care a prelucrat câteva fotografii cu aceasta, transformând-o într-o femeie obeză.


sursa: Libertatea

Response to "Iata cum ar arata Simona Sensual obeza!"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare