luni, 7 februarie 2011

Prima sedinta foto a lui Laurette cu noii sani siliconati

Posted on 20:04 by Cioara Andrei

Laurette vrea să devină cea mai sexy româncă, motiv pentru care şi-a pus recent silicoane. Pentru a demosntra că este şi senzuală şi se mişcă bine, vedeta o să pună bazele unei trupe de dans formată numai din mulatre şi negrese, pe care o va impresaria, dar în cadrul căreia va activa şi ea.

Dar înainte de toate Laurette a realizat un pictorial incendiar pentru bucătărescu.ro, realizat de fotograful Cristi Buga, în cadrul căruia, mulatra şi-a expus noii sâni. În plus, vedeta a oferit şi un interviu.

Ştiu că eşti foarte înaltă. Cum stai cu greutatea?
Laurette
: Am 1,80metri înălţime şi 53 kg greutate. Cu un an în urmă, aveam 65 kg, dar am slăbit, în câteva luni, fără să ţin o dietă anume. Poate că de la stres, de supărare… Acum, însă, mă menţin fără probleme şi mă simt bine în pielea mea!

Mănânci pâine?
Nu-mi pot imagina mâncarea fără pâine, dar tot nu mă îngraşă! La fel, nu-mi pot imagina să încep dimineaţă fără a ronţăi un morcov crud! Uneori, îl fac suc şi îl amestec cu suc de mere.

Care e prima mâncare pe care ţi-o aminteşti din bucătăria bunicii?
Lapte cu pâine? Bunica îmi facea toate bunătăţile din lume: ciorbă cu tăiţei de casă dreasă cu borş, pui la ceaun cu mujdei, ciorbă de fasole cu prune acre. În mod paradoxal, poate, nu m-am împrietenit niciodată cu mămăliguţa! Acolo, la ţară, undeva în judeţul Brăila, am stat până la 11 ani şi încă tânjesc după gustul acelor bucate…

Acum ce mâncăruri îţi plac cel mai mult?
În primul rând, fructele de mare şi în special acele scoici numite vongole preparate cu sos roşu. De câte ori plec din ţară, îmi comand acest fel!

Ţi-a gătit vreodată un bărbat?
Prietenul meu face asta foarte des. Ultima oară, mi-a făcut pui la ceaun cu cartofi la cuptor şi ardei copţi.

Tu găteşti?
Mai rar, dar să ştii că mă pricep. Fac sarmale, ardei umpluţi, paste, file de peşte prăjit, salată de vinete…

Dacă ai şti că e ultima ta masă, ce ai cere să mănânci?
Fructe de mare, peşte şi un pahar de vin!


sursa: Libertatea

Response to "Prima sedinta foto a lui Laurette cu noii sani siliconati"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare