miercuri, 2 februarie 2011

Iulia Frăţilă a declarat la "Happy Hour" ca nu a avut cancer la sân!

Posted on 11:19 by Cioara Andrei

Iulia a venit la Măruţă în emisiunea Happy Hour de marţi pentru a lămuri problemele de sănătate pe care le-a avut. A ţinut să infirme zvonurile care o dădeau bolnavă de cancer la sân.

„Mama mea face nevroze constant de ce a tot apărut prin presă. Au existat probleme de sănătate pe care le au femeile. Am avut o mastoză fribrochistică, nişte chisturi la nivelul sânilor. Îmi pare rău că dezamăgesc multă lume ce se luptă cu boala asta, dar nu am cum să-i ajut”, a precizat Iulia la Happy Hour.

„Una e să faci un tratament naturist pentru chisturi şi alta e să apari în ziar că ai scăpat de cancer cu produse naturiste”, a mai adăugat blonda.

Iulia îşi aduce aminte că lucrurile astea au apărut de la un vis. Ea a visat că are tumoare la sâni. „Văzând că, după un control, există problema, am făcut investigaţii să văd care a fost cauza. Nu a fost o cauză organică. Am aflat explicaţia pentru mastoza fribrochistică. Am aflat ce trebuie să fac să mă feresc în continuare.”

Întrebată dacă îşi doreşte să devină mamă, Iulia a spus că are rezerve momentan. „Mi-ar plăcea tare mult să fiu mămică, dar nu am curaj. Nu mi se pare potrivit să aduc pe lume un copil în vremurile acestea. Se taie pensiile, nu sunt locuri la grădiniţă ...”


sursa: Click.ro

Response to "Iulia Frăţilă a declarat la "Happy Hour" ca nu a avut cancer la sân!"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare