miercuri, 2 februarie 2011

Bianca Dragusanu a declarat ca ea nu poate sa fac sex prin telefon!

Posted on 11:16 by Cioara Andrei

Bianca nu regretă nici o clipă decizia în urma căreia s-a despărţit de Adrian Cristea.

Vestea că fotbalistul s-a mutat la echipa Universitatea Cluj a convins-o pe asistenta lui Capatos să pună punct relaţiei, nu de alta, dar vedeta nu crede în dragostea la distanţă. Iniţial, Bianca s-a gândit să facă naveta, chiar dacă distanţa Cluj-Bucureşti este de 500 de kilometri, însă ulterior s-a răzgândit: „Eu am nevoie de un iubit care să fie mereu lângă mine, pe care să mă pot baza. Adrian mi-a fost alături, dar acum situaţia s-a schimbat. În plus, eu nu pot să fac sex prin telefon", ne-a spus Bianca.

Chiar şi după despărţirea de Cristea, vedeta continuă să locuiască în apartamentul lui, situat într-o zonă rezidenţială din cartierul Titan. Săptămâna trecută, când Cristea a venit în vizită acasă, vedeta a plecat din fosta lor locuinţă comună.


sursa: Click

Response to "Bianca Dragusanu a declarat ca ea nu poate sa fac sex prin telefon!"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare