joi, 24 februarie 2011

Justin Bieber va avea o statuie de ceara la Muzeul Madame Tussaud

Posted on 15:19 by Cioara Andrei

În urma succesului nebun al cântăreţului de 16 ani, Muzeul Madame Tussaud a decis să expună copia de ceară a lui Justin Bieber, astfel că orice fan înflăcărat se poate fotografia acum alături de idolul său.


Protagonistul filmului documentar "Never Say Never" s-a arătar entuziasmat de această idee. "Sunt onorat să am propria mea statuie de ceară la muzeele Madame Tussaud din New York, Londra şi Amsterdam", a spus Justin Bieber. "Să fiu imortalizat în ceară alături de câţiva dintre idolii mei - Michael Jackson, Prince, Beyonce sau mentorul meu, Usher - este incredibil de plăcut şi foarte cool".

Justin Bieber a făcut recent valuri alegându-şi o tunsoare nouă.




sursa: PRO TV Magazin

Response to "Justin Bieber va avea o statuie de ceara la Muzeul Madame Tussaud"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare