joi, 3 februarie 2011

Liviu Varciu i-a trimis Adelinei Pestritu un mesaj de ziua ei!

Posted on 12:57 by Cioara Andrei

Adelina Pestriţu a împlinit pe 2 februarie frumoasa vârstă de 24 de ani şi, ca niciodată, în acest an, a fost felicitată de o mulţime de admiratori, dar şi de Liviu Vârciu, fostul ei soţ. La ora 0.00, bruneta a fost pusă într-o situaţie ciudată, mai exact, pe de o parte actualul ei iubit, George, îi ura :La mulţi ani”, iar de cealaltă parte, fostul ei soţ.

“George a fost primul care m-a felicitat, şi tot la ora 12 fix am primit mesaj de la Liviu: «La mulţi ani, fosta mea soţie». Nu am primit atât de multe mesaje şi telefoane niciodată. Am ţinut telefonul la încărcat nonstop”, a mărturisit Adelina, în exclusivitate, pentru ziarul “
Naţional”.


Admiratorii, dar şi cele câteva prietene au continuat cu urările până spre dimineaţă, când vedeta a fost nevoită să-şi golească căsuţa cu mesaje din telefon. “Până pe la 5 dimineaţa a sunat telefonul mereu. Nu mai aveam spaţiu suficient pentru mesaje. Am primit peste 200”, a mai spus manechinul.
Adelina îşi va aniversa ziua de naştere cu prietenii apropiaţi, în acest weekend, într-un club renumit din Capitală.

sursa: Libertatea

Response to "Liviu Varciu i-a trimis Adelinei Pestritu un mesaj de ziua ei!"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare