joi, 3 februarie 2011

Mariana Moculescu a spus ca ea nu se culca cu barbati pentru bani

Posted on 13:06 by Cioara Andrei

Mariana Moculescu a declarat, în emisiunea "Un show păcătos" de la Antena 1, că nu s-a culcat niciodată cu un bărbat pentru bani şi nici nu va face acest lucru vreodată.

"Am primit multe telefoane de la bărbaţi, care îmi spuneau să mergem la piscină, la Marea Neagră sau la New York. Acei bărbaţi tineri şi plini de bani trăiesc, n-au murit, dar nu s-a întâmplat absolut nimic. Eu nu mă culc cu niciun bărbat pentru bani, nu sunt prostituată. Mai departe, ce fac în viaţa mea privată este numai şi numai treaba mea. Nu priveşte pe nimeni ce face Mariana Moculescu cu trupul ei, în dormitorul ei, cu bărbatul pe care îl iubeşte", a declarat Mariana Moculescu, la "Un show păcătos".


sursa: Libertatea

Response to "Mariana Moculescu a spus ca ea nu se culca cu barbati pentru bani"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare