duminică, 6 februarie 2011

Mihaela Borcea nevasta lui Cristi Borcea de la Dinamo deschide clinica la Miami

Posted on 09:52 by Cioara Andrei

După ce a petrecut o vacanţă mai lungă în SUA, acolo unde soţul ei a făcut tratament pentru coloană, Mihaela Borcea vrea să investească într-o clinică de lux în Miami. “Am văzut deja mai multe saloane, am încercat tot felul de tratamente şi am decis să deschid şi acolo o clinică pe modelul celei din România ”, a declarat, pentru “ring”, Mihaela Borcea.


Perioada petrecută la Miami împreună cu soţul său, Cristi Borcea, şi cei trei copii ai lor a fost una relaxantă, tocmai bună pentru documentare şi testarea unor noi produse. “Ne plimbam aproape zilnic prin parcurile lor, ne-am răsfăţat şi cu această ocazie am petrecut mai mult timp împreună. Tot acolo m-am inspirat pentru adăugarea de noi oferte pentru clienţii salonului meu cu ocazia Valentine’s Day”, a spus Mihaela Borcea. Revenită în ţară, soţia lui Cristi Borcea îşi face planul pentru deschiderea clinicii la Miami. “Voi angaja oameni care vor fi instruiţi de specialiştii din salonul meu. În privinţa investiţiei, nu pot şti încă la cât se va ridica, tocmai pentru că imobiliarele de acolo sunt la un preţ accesibil şi cu puţin noroc şi cu susţinerea unei bănci pot găsi ceva foarte convenabil”, a adăugat Mihaela.

Cobai pentru produsele sale
Fiind cunoscută pentru terapiile de frumuseţe şi suplimentele naturiste aduse în România, Mihaela Borcea şi-a continuat documentarea. “M-am întors de acolo cu două valize de medicamente pe care urmează să le testez întâi pe mine, aşa cum am făcut cu toate produsele din clinica «Michelle». Sunt pasionată de aşa ceva şi îmi place ca tot ce consider că mie îmi face bine să pot împărtăşi şi altora. Mi-am cumpărat chiar şi o pereche de adidaşi cu presopunctură pe care îi port zilnic prin casă. Aceştia au rolul de a activa anumite puncte din talpa piciorului şi ajută la slăbire şi reglarea coloanei”, a mai dezvăluit soţia acţionarului dinamovist.

“Nu m-am abţinut de la hotdog”

Cu toate că este adepta unui stil de viaţă sănătos, Mihaela Borcea nu se abţine la mâncare. “În America e greu să rezişti tentaţiei de a mânca diverse preparate, cum ar fi hotdog, aşa că nu m-am putut abţine. Deşi m-am întors cu câteva kilograme în plus, nu-mi fac probleme căci terapiile din salon mă vor ajuta să le dau repede jos”, a mai spus Mihaela.

“Şampanie, petale de trandafiri şi masaj cu aur pentru îndrăgostiţi”

Întrebată ce program are de Ziua Îndrăgostiţilor, Mihaela Borcea răspuns zâmbind: “În ce zi pică?... Luni, sigur muncim, iar seara vom fi împreună. Vom sărbători cu siguranţă şi pe 24, de Dragobete, care este o sărbătoare românească. În privinţa îndrăgostiţilor, le-am pregătit, la preţuri mici, oferte cu masaje, şampanie şi petale de trandafiri”, a încheiat Mihaela Borcea.

Încă de la intrarea în salon, Mihaela Borcea a prezentat tableta fericirii “Happyness”, care creşte secreţia de serotonină, evitând apariţia depresiilor şi a senzaţiei de foame, tabletă pe care i-o recomandă şi soţului ei înaintea meciurilor importante.


sursa: Ring

Response to "Mihaela Borcea nevasta lui Cristi Borcea de la Dinamo deschide clinica la Miami"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare