miercuri, 2 februarie 2011

Nicolae Guta a spus ca îi place la iubita lui faptul ca vorbeste la obiect

Posted on 23:02 by Cioara Andrei

Nicolae Guţă este îndrăgostit până peste cap de Ana Albu, şi a dezvăluit în emisiunea "Drept la Țintă" ce anume l-a cucerit în comportamentul iubitei sale.

"Eu mai trăncăn, dar Ana vorbeşte doar la subiect. Eu mai am draci pe mine, m-aş mai certa dar n-am cu cine. Ea provine dintr-o familie de oameni simpli, modeşti, dar cu foarte mult bun simţ. I-am cunoscut şi se simte că şi-au lăsat amprenta asupra ei. E o familie bine definită din toate punctele de vedere şi nu mi-au lăsat senzaţia nicio clipă că ar fi după avantaj. Mi-aş fi dat seama, nu-s fraier în viaţa asta", a povestit Guţă.

Întrebată de realizatorul Mădălin Ionescu dacă îşi doreşte ceva de la Guţă, Ana Albu a răspuns modestă că tot ce îşi doreşte este un copil. "Ar fi cel mai frumos cadou pentru viaţa mea", a spus iubita lui Nicolae Guţă, care îşi doreşte foarte mult să-i aducă pe lume artistului cel de-al zecelea copil.


sursa: Libertatea

Response to "Nicolae Guta a spus ca îi place la iubita lui faptul ca vorbeste la obiect"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare