Asta înseamnă că 2,24 milioane de telespectatori din oraşe au urmărit show-ul cap-coadă.
Cota de piață a emisiunii a fost, în mediul urban, de 39,8% (aproape 40% dintre orășenii care se uitau la televizor erau pe Pro TV), conform Pagina de media.
Locul 2 a fost ocupat de antena 1, cu un rating de 5 ori mai mic.
Iată top 5:
1. Pro TV: 2.240.000 de telespectatori (19,5 rating)
2. Antena 1: 456.000 (4)
3. TVR 1: 388.000 (3,4)
4. Kanal D: 296.000 (2,6)
5. Antena 3: 257.000 (2,2)
Prima ediţie a show-ului care a debutat vineri, la Pro TV, a avut audienţe ce au transformat emisiunea în cel mai urmărit program de divertisment din 2004 până în prezent. La nivelul întregului public din mediul urban, Pro TV a obţinut o audienţă medie de 18 puncte de rating (2 milioane de telespectatori) şi 35,8% cota de piaţă (adică peste o treime dintre cei aflaţi în faţa micului ecran urmăreau Pro TV).
sursa: Click
Response to "Românii au talent şi-a distrus concurenţa! A făcut SUPER-RATING!"
Leave A Reply