luni, 28 februarie 2011

Shakira trăieşte «un moment vibrant şi luminos» alături de Pique

Posted on 22:55 by Cioara Andrei

Deşi nu a dorit să comenteze prea mult pe seama relaţiei sale cu fotbalistul Barcelonei, cântăreaţa columbiană a lăsat să se înţeleagă, într-un interviu, că alături de fundaşul catalanilor a redescoperit iubirea, după zece ani de relaţie cu Antonio La Rua.

Shakira a rupt tăcerea, în sfârşit, vorbind pentru prima oară de la despărţirea de Antonio La Rua, despre relaţia sa cu fostul iubit şi insinuând momentele minunate pe care le petrece în compania noului partener, fotbalistul Barcelonei Gerard Pique.

"Prietenia noastră este solidă ca o stâncă. Mereu va fi aici şi mereu voi merge alături de el, dar ca prietenă şi colegă de muncă", a spus Shakira despre relaţia actuală cu fostul iubit, Antonio La Rua, scrie agenţia de ştiri Europa Press.

Într-un interviu publicat în revista argentiniană Luz, columbianca face bilanţul relaţiei cu fostul iubit. "Antonio este fiinţa în care am cea mai mare încredere în lumea asta. Alături de el am ajuns acolo unde sunt astăzi", a mai spus artista, care îi rămâne recunoscător lui La Rua pentru tot ce a făcut pentru ea: "munca sa a fost insuperabilă şi ceea ce am construit împreună este indestructibil şi indisolubil".

"Niciodată nu am renunţat să cred în dragoste"

În schimb, Shakira nu a vorbit la fel de mult despre actuala sa relaţie, cu fundaşul Barcelonei şi al naţionalei Spaniei, Gerard Pique. "Cu tot respectul, am decis să nu vorbesc despre viaţa mea privată. Sper ca presa să mă înţeleagă şi să se pună în locul meu în acest moment", a declarat interpreta Waka-Waka.

sursa: Click

Response to "Shakira trăieşte «un moment vibrant şi luminos» alături de Pique"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare