marți, 15 martie 2011

Oana Roman a spus ca Pepe este fratele pe care nu l-a avut niciodată

Posted on 14:04 by Cioara Andrei

Oana Roman îi poartă lui Pepe o dragoste frățească. Cel puțin asta susține fiica fostului premier al Românei, Petre Roman, negând astfel afirmațiile făcute de Oana Zăvoranu, conform cărora aceasta are "bucurii la cântăreț".

“Apropo de ce s-a vorbit aseară (n.r. luni, emisiunea “Un show păcătos”) despre mine am un singur mesaj: Mă leagă de Pepe o prietenie veche! L-am cunoscut de la fosta lui iubită, Dana, și de la Cornel cu care el a copilărit, fiind vecini. Eram o gașcă frumoasă, suntem și vom fi. Ne leagă o prietenie adevarată care nu s-a diminuat în timp. Pepe și fratii lui sunt pentru mine frații pe care nu i-am avut niciodată. Orice altă speculație este nefondată și fără sens”, scrie Oana Roman pe Facebook.


sursa: Libertatea

Response to "Oana Roman a spus ca Pepe este fratele pe care nu l-a avut niciodată"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare