luni, 14 martie 2011

Tatăl lui Pepe a spus ca Oana si Pepe vor fi iar impreuna!

Posted on 23:30 by Cioara Andrei

Tatăl lui Pepe, Ion "Talent" Pascu este convins că fiul lui se va împăca cu Oana Zăvoranu.

Ion "Talent" susţine că Pepe o iubeşte pe Oana şi că nu a înşelat-o niciodată, însă nu este la fel de convins că ea nu l-a înşelat pe fiul lui.

"Mi-e frică să cred acest lucru (că Oana l-a înşelat pe Pepe). Dar deocamdată nu sunt decât zvonuri, nu sunt dovezi. Mie îmi spune inima că fiul meu şi Oana vor fi din nou împreună, prea mult se iubesc ", a spus Ion "Talent", la emisiunea "Drept la ţintă", de la Kanal D.

Acesta o acuză pe mama Mărioara Zăvoranu pentru despărţirea dintre Pepe şi Oana.

"Cuscră, să îţi fie ruşine!", a exclamat Ion "Talent". "Ea îl plăcea pe Pepe, iniţial, însă nu l-a mai suportat din momentul în care Oana a început să îi ceară bani. Ea a consiterat că Pepe a pus-o pe Oana să facă acest lucru", a adăugat acesta.

Ion "Talent" o acuză pe Mărioara Zăvoranu că a apelat la vrăjitoare ca să o despartă pe Oana de Pepe.

"Eu nu cred în vrăji, dar un om tâmpit poate să cadă în plasa unor astfel de escroci. Mama Oanei s-a dus la vrăjitoare, că atât o duce mintea. E săracă cu duhul. Dacă pui mintea ei la un câine, turbează câinele", a acuzat Ion "Talent".

Acesta a insinuat că mama Oanei l-ar fi dorit ca bărbat.

"Ea este o femeie foarte egoistă, în primul rând se iubeşte pe ea, în al doilea rând tot pe ea, iar în al treilea rând, tot pe ea. Eu o sfătuiesc să mă lase în pace pentru că nu o să mă aibă niciodată ca bărbat", a răbufnit tatăl lui Pepe.

Mama Oanei Zăvoranu a negat toate aceste acuzaţii.

"Nu ştiu de unde susţine dumnealui că ştie aceste lucruri. Cred că o să îl dau în judecată, să dovedească aceste lucruri. În ceea ce priveşte că eu l-aş fi dorit pe el, e o prostie. Nu e genul meu de bărbat, eu nu mă cobor atât de mult", a spus Mărioara Zăvoranu.

sursa: Click

Response to "Tatăl lui Pepe a spus ca Oana si Pepe vor fi iar impreuna!"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare