vineri, 22 iulie 2011

Oana Zavoranu a declarat ca s-ar combina cu Catalin Botezatu

Posted on 15:22 by Cioara Andrei

Ceea ce părea doar o glumă la început, adică o posibilă relaţie a Oanei Zăvoranu cu creatorul de modă Cătălin Botezatu. pare să aibă din ce în ce mai multe şanse să devină realitate. Fosta soţie a lui Pepe a mărturisit că Botezatu i-a făcut câteva declaraţii acum ceva timp, dar nu a îndrăznit să facă mai multe pentru că Oana era căsătorită.

cum, însă, Zăvoranu susţine că nu ar spune nu unei relaţii cu Cătălin, mai ales că ar fi primul şaten cu care s-ar "combina". "Noi am avut o tentativă de a ne combina la o prezentare de modă la care Cătălin m-a invitat. El a ezitat crezând că mă pot împăca cu fostul meu soţ. Nu există nicio şansă să mă împac cu Pepe. În urmă cu mai mult timp, când eram cu Pepe, în privat, Cătălin mi-a făcut nişte declaraţii, dar niciodată nu a îndrăznit mai mult.

Este un bărbat elegant, care niciodată nu forţează nota, în plus îl respectă foarte mult pe Pepe şi chiar el mi-a spus că nu mă va deranja. A vrut doar să ştiu ce simte pentru mine. Eu îl consider un bărbat şarmant, un bărbat mişto. Ar fi primul bărbat şaten cu care m-aş combina, dar de ce nu?", a declarat Oana Zăvoranu, pentru ziarul ring. Şi Cătălin Botezatu a comentat această situaţie, mărturisind că ar iubi-o pe Oana, "în toate felurile". "Cred că Oana şi Pepe se vor împăca. Oana este o femeie profundă, specială, extrem de sensibilă. Ei se iubesc, dacă nu aş fi convins de asta, m-aş lăsa muşcat un pic.

Pe Oana aş iubi-o în toate felurile, dar mi-e frică, este prea focoasă. Îmi place de ea, dar nu mă bag peste Pepe, pentru că el încă o iubeşte", a spus Botezatu, în emisiunea "Agentul VIP", de la Antena 2.
Imediat după emisiune, Oana l-a lămurit pe Botezatu, pe Facebook. "Îi mulţumesc lui Cătălin că mă iubeşte şi îi dau două veşti bune: nu se pune problema să îl mai iubesc pe Pepe (a rămas doar o amintire frumoasă) sau să mă mai întorc la el. Nu mă întorc niciodată de unde plec...Cătă...viitorul sună bine...Believe me", a scris Oana, prin intermediul reţelei de socializare

sursa: Libertatea


Response to "Oana Zavoranu a declarat ca s-ar combina cu Catalin Botezatu"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare