miercuri, 16 aprilie 2008

Cota de piata a Dolce pentru televiziunea prin satelit se mareste la 33%, cu 500.000 de abonati

Posted on 13:16 by Cioara Andrei


Portofoliul de clienti Romtelecom pe segmentul serviciilor de televiziune digitala prin satelit Dolce a ajuns la 500.000 de abonati, dupa 16 luni de la lansare, in noiembrie 2006, conform unui comunicat al operatorului de telecomunicatii. Dolce a ajuns la o rata de penetrare pe piata televiziunii prin satelit de peste 33%, cu 13% mai mult fata de sfarsitul anului trecut. "Cu o medie de abonare de aproximativ 30.000 de clienti pe luna, Dolce s-a dovedit a fi o alegere preferata de romani pentru servicii de televiziune", a declarat directorul general al Romtelecom, Yorgos Ioannidis. Pe intreaga piata romaneasca de profil, serviciul digital oferitde Romtelecom a atins o rata de penetrare de 10%, Dolce fiind vizionat pe aproximativ 700.000 de televizoare. Pe acest segment mai activeaza companiile RCS&RDS, cu serviciul DigiTV, Digital Cable System, DTH Television Group si Focus Sat Romania.

SURSA: Ziarul Financiar

Response to "Cota de piata a Dolce pentru televiziunea prin satelit se mareste la 33%, cu 500.000 de abonati"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare