miercuri, 26 noiembrie 2008

Bayern – Steaua, un meci de 170-180.000 de euro

Posted on 22:39 by Cioara Andrei


Meciul de aseară dintre Bayern Munchen şi Steaua a adus Pro TV încasări din publicitate care se ridică la 170-180.000 de euro. Estimarea paginademedia.roeste făcută după numărul de puncte de audienţă (GRP-uri) atrase de reclame. Mai pe scurt spus, în funcţie de numărul telespectatorilor care au văzut spoturile inserate aseară.

Partida a fost urmărită de peste 1,5 milioane de telespectatori din mediul urban. În intervalul de difuzare a partidei, Pro TV a avut un rating de 13,8, ceea ce înseamnă că, în medie, 1.575.000 de români din mediul urban s-au uitat la meci în fiecare minut. Cifra este o medie care include şi pauza de pubicitate.

Minutul de aur a fost 22.29, când 2,1 milioane de orăşeni erau cu telecomanda pe meciul Bayern – Steaua (18,5 rating).

Cine s-a uitat la meciul de fotbal?


Cei mai mulţi telespectactori au fost bărbaţi. O reprezentare bună la capitolul venituri mari. Ca vârstă, grosul publicului a fost în intervalul de peste 35 de ani.


sursa: PAGINADEMEDIA

Response to "Bayern – Steaua, un meci de 170-180.000 de euro"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare