sâmbătă, 10 iulie 2010

Concedieri la Gazeta Sporturilor!

Posted on 00:43 by Cioara Andrei



LLE: Am aflat, din surse sigure, că şi cei care vor rămîne pe baricade la GSP vor avea parte de surprize. Salariile down!

LATER EDIT: Am aflat că şi Paul Chirilă, editor foto la gesepe, a fost pus pe liber.

Aseară a început a doua rundă de disponibilizări la GSP. După ce sîmbătă Departamentul Media a rămas fără om, Costin Negraru fiind anunţat că trebuie să-şi caute job, aseară s-au luat mai multe alte decizii ciudate.

În primul rînd Marius Comper, editor şef la gsp.ro, unul dintre cei mai pricepuţi oameni cu care am avut ocazia să lucrez în viaţa mea, a fost pus pe liber. Masi e genul de om despre care ai putea bănui că a inventat internetul, vorbeam cu cineva mai devreme şi ziceam că redacţia GSP a fost construită în jurul lui Masi care stătea la calculator. N-ai cum să îl dai afară pe Masi, niciodată, l-aş ţine pe Masi chiar dacă aş avea o firmă de fabricare a profilelor de aluminiu.

S-a mai renunţat la serviciile lui Bogdan Bâra, care se ocupa de Echipa Fantastică şi Cătălin Andrieş,redactor pe gsp.ro. Pe lîngă cei menţionaţi am mai auzit că se va mai renunţa la doi oameni de la Departamentul de Fotbal Intern. Ştiu cam despre cine ar fi vorba, dar cum numele nu sînt confirmate…mai aştept şi eu.


sursa: commentabout.ro

Response to "Concedieri la Gazeta Sporturilor!"

Leave A Reply

Lista mea de bloguri

Media

Postări populare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TRAFIC 2

livescore in

promovare